IT teenuse meeskonnaliikmete roll
Teenuse juht jaotab vastavalt intsidendi või probleemi iseloomule töö tegemiseks erinevatele meeskonnaliikmetele või teiste teenuste juhtidele vastavalt inimese kuuluvusele teatud teenuse meeskonda.
Käesoleva teenuse mõistes on ka teiste teenuste juhid või juhi asendajad teenuse meeskonna liikmed. Teenuse meeskonnaliige suhtleb vahetult teenuse juhiga ning käesoleva teenuse juht delegeerib vajadusel töö edasi teisele spetsialistile. Teenuse juht on prioiriteetide määramise suhtes suurema võimuga kui teenuse meeskonnaliige.
Teenuse meeskonnaliige vastutab kõikide vajalike protseduuride ja protsesside ellu viimise st. töö tegemise eest, kindlustades, et kõik tema võetud IT teenustega seotud kohustused (osalemine teenustes) ning IT koos infrastruktuuriga vastab püsitatud eesmärkidele. St. et see vastaks teenusejuhi ja kliendi poolt soovitud tulemustele.
- olla kursis enda intsidentidega
- anda teenuse juhile oma töödest objektiivset ja operatiivset infot
- peale töö tegemist vaata üle järgmine intsident
- töö tegemise käigus kirjutada ülesse asjasse puutuvad kommentaarid või mõtted
- informeerida helpdeski kui ei ole võimalik kokkuleppest kinni pidadavii töö ellu.
- kui töö või teenus on kirjeldatud siis tutvu enne vastavat dokumendiga.
- ütle tööst ära
- dokumenteeri töö tegemist
- dokumenteeri CI ja loo viited
- vii teenuse juht kurssi asjasse puutuva infoga
- kiire probleemi lahendusest informeeri klienti kiiresti
- konsulteerida teenuse juhti koostamaks teadmistebaasi kirjeid (KKK)
- andma teada ja uuendada planeeritavat tööaja algust ning lõppu, et teenuse juht teaks planeerida andma teada kui’planeeritavad algus- ja lõpp muutub oluliselt või tegema muudatuse OTRSis lugeda ja täita checklist