Tarkvara arendus
Mille poolest me erineme teistest arendajatest? Mis on Meie arenduse erinevused?
1) Pikaajalise IT partnerina oleme olnud mitmetele Eesti ettevõtetele esindajaks tarkvara tellija rollis, oskame näha kliendi perspektiivi arendustele.
2) IT hoolduse- ja juhtimise teenuste pakkujana oleme tegelenud erinevate ärinõuetega, nõuetega IT infrastuktuurile ja nõuetele ühildatavusele teiste süsteemidega. Tunneme IT juhi tööd ja saame aru kasutajate vajadustest.
3) Entusiastidena kasutame tänapäevaseid rätseplahendusi või kohandanud karbitooteid Visioline siseselt äriprotsesside tõhustamiseks. Tunneme tänapäevaseid lahendusi.
4) Tarkvara arendajana seome ülevalpool loetletud kolm vaadet. Teeme kvaliteetset tööd.
Kuidas me arendame tarkvara?
Tarkvara arenduse protsessis peame tähtsaks lisaks äri vajaduste väga heale tundmisele lähtuda ka üldtunnustatud tarkvara arenduse parimatest praktikatest. Lisaks toetume oma töös tugevalt ISO 9001:2008, ISO 20000 ja ITIL’ilis kirjeldatule.
Tüüpiline projekt on selline, kus lepitakse kokku esialgne arendatava tarkvara tuum ning sinna peale luuakse lisaarendusi. Tähtis on, et klient osaleks arendustöödes, selleks oleme jaotanud arendused nädalasteks arendusetappideks, nii saab pidevalt vajadusi täpsustada ja tööd tõhusamalt juhtida.
Teostame ka lihtsamaid arendusi, näiteks liidestused erinevate infosüsteemide vahel ja väiksemaid tarkvaraarendusi infosüsteemide või kasutajaliideste näol. Oleme teostanud mitmeid projekte kohandades nn.”karbitooteid” vastavaks kliendi vajadustele ning olles abiks nii jurutamisel kui hooldusel.
Arenduse eesmärk: Tarkvara luuakse äri eesmärgil
Tarkvara arendusprojekt on eelkõige selleks, et hoida kokku äripoole aega ja raha. Peame oma peamiseks eeliseks oskust ja kogemust mõelda äriliselt. Äriprotsesside mõistmine ja sellest tulenevalt arendada lahendusi, mis muudavad igapäeva töö effektiivsemaks on meie peamine olemasolu mõte.