Mida sisaldab Dynamics 365?
Dynamics 365 pakub kindlate ärifunktsioonide toetamiseks kohandatud kliendikaasamisrakendusi.
Dynamics 365: Kliendikaasamisrakendused
Võta ühendust:
- raul.orav@visioline.eu
- gsm: 5049966
Dynamics 365 Sales Professional
Automatiseerige töövooge lahendusega, mis töötab tuttavates rakendustes, sh Office 365 ja LinkedIn. Müügimeeskonnad saavad kliendiinfot ja faile otse Microsoft Teamsi kaudu hõlpsalt jagada. Töötage mis tahes asukohas tõrgeteta tänu toimivale ühenduvusele ja tehke kolleegide ja klientidega koostööd reaalajas, et jõuda kiiremini tehinguteni.
- Mõeldud VKE-dele
- Tuttav kasutajakogemus
- Ligipääs igal ajal, igalt poolt
Dynamics Sales Enterprise
Minge müügitöö automatiseerimisest veel kaugemale ja võtke käsile keerukamad müügiprotsessid. Sales Enterprise pakub kohandamist, laiendatavust ja integreeritud nutikust, samuti kõiki Sales Professionali funktsioone.
- Mõeldud nii väikestele kui ka suurorganisatsioonidele
- Müügitöö täielik automatiseerimine
- Täiustatud kohandusvõimekus
Dynamics Marketing
Leidke uusi potentsiaalseid kliente ja suurendage nende ostuvalmidust, kasutades mitme kanaliga kampaaniaid ja personaliseeritud lähenemist. Ühtlustage müügi- ja turundustegevus ühe jagatud infoallika, ühendatud protsesside ja Office 365 koostöövahendite abil. Tehke nutikamaid otsuseid kokkuvõtlike ülevaadete ja aruandluse abil ning parandage turundusinvesteeringute tasuvust.
- Tehke automatiseeritud e-posti kampaaniaid
- Planeerige ja edendage müügiüritusi
- Looge interaktiivseid veebivorme
- Looge ja hinnake müügivõimalusi
Dynamics 365 Field Service
Dynamics Field Service
Optimeerige tegevusi integreeritud nutikuse, kaugjälgimise ja tööriistade abil, mis võimaldavad tehnikutel teha tööd efektiivselt ja väikese vaevaga.
- Tuvastage ja lahendage tehnilised probleemid kaughalduse teel
- Optimeeritud ressursid
- Parandage kohapealset teenindust
Dynamics Customer Service Professional
Pakkuge tõrgeteta teeninduskogemust ühtlustatud andme- ja tehnoloogiainfrastruktuuriga, mis ühendab iseteeninduse, lihtsalt värskendatavad teadmispõhised artiklid ja täieliku integreerimise Microsofti ja kolmandate pakkujate valmislahendustega.
- Tõhustatud võimekus lihtsamate stsenaariumidega
- Intuitiivne agendikogemus
- Dünaamiline juhendamine paremate tulemuste heaks
Dynamics Customer Service Enterprise
Andke meeskondadele andmed ja tehnoloogia selleks, et luua ühendatud ja isikupärastatud kliendikogemus. Klienditeenindus kasutab tehisintellekti abil saadud teadmisi selleks, et pakkuda kohandatud teenuseid ja lahendada probleemid juba enne nende tekkimist.
- Toetab terviklikke stsenaariume nutikate ja seadistatavate võimetega
- Suhelge kliendile sobivate kanalite kaudu (nt SMS, vestlus, telefon)
- Lahendage juhtumid kiiremini üleettevõttelise koostöö abil