IT tugiteenused
Visioline meeskond aitab Sinu ettevõttes lahendada igapäevased IT toe küsimused. IT tugiteenused tasub võtta ka siis kui Sul on olemas majasisene IT meeskond. Peamine põhjus on selles, et suurem IT toe meeskond suudab mitmeid probleeme kiiremini lahendada, kuna tugiteenustele spetsialiseerumine annab suurema kogemuse ning mitmed korduma kippuvad probleemid saavad lahenduse enne kui enamus klientidel need probleemid veel tekkinud on.
Visioline üks peamisi põhitegevusi pea 15 aasta jooksul ongi olnud IT tugiteenuste pakkumine. IT toe pakkumisel toetume ISO-20 000 ja ITIL parimatele praktikatele ning meil on arendatud välja tugiteenuste pakkumiseks oma infrastruktuur koos kaughalduse ja kaugmonitoorimise lahendustega.
Meie meeskond on osalenud mitmetel koolitustel ning koostöös suurte riist- ja tarkvara tootjatega suudame pakkuda tuge ka spetsiifilisemate küsimuste lahendamiseks. Visioline on olemas enamus suurte IT tootjate helpdeskidega otsekontakt. Näiteks Microsofti küsimuste lahendamine ei pruugi ise ühendust võttes alati nii lihtne olla. Tuleb teada kellega ja kuidas rääkida ning milliseid küsimusi peaks milliseid kanaleid pidi lahendama.
Tugiteenuseid suudame pakkuda Windows, Mac ja Linux tööjaamadele ja serveritele. Meie klientide hulka kuuluvad tootmisettevõtted, kohalikud omavalitsused, koolid, hulgilaod ja mitmed teised valdkonnad.
Alates Visioline asutamisest on olnud meie põhiväärtus kliendilojaalsus. Väärtustame pikaajalisi suhteid ning partnerlust.
Oleme oma klientidele justkui nende oma IT osakond, tunneme ja teame inimesi ning nemad teavad meid. Oluline väärtus ongi see, et igal kliendil on konkreetsed inimesed kelle poole pöörduda, versus ootamine väga suure ettevõtte tugiliinil. Visioline peab elementaarseks, et IT toe pakkumine ei ole intsidentide lahendamine, vaid pigem intsidentide ennetamine. Leiame, et IT investeeringute tegemisel tuleb olla paindlik ning vajaduste põhine.
Pakume IT teenuseid Eestis, Lätis, Leedus, Soomes, Venemaal ja Maltal.
Loe lähemalt: