IT teenuse kasu
Mis kasu klient IT teenusest saab:
- kiire reageerimine – kõnedele vastatakse koheselt, spetsialistid kaasatakse kohe esimeses etapis. Konkreetne tajutav IT teenuse kasu.
- kiire lahendus – esimene lahendus pakutakse kohe telefonis ja kaughaldusega.
- aja kokkuhoid – keerulisemad probleemid lahendatakse tihti konkurentidest kordi kiiremini.
- raha kokkuhoid – lahenduste valimisel lähtume hinna ja kvaliteedi suhtest ning pragmaatilisusest.
- lai teadmistebaas – talletatud teadmistebaas, koostöö valdkonna tippudega.
- läbi proovitud lahendused – lahendused tulevad kiiremini, odavamalt ja valutumalt. Reaalne IT teenuse kasu.
- tervikpilt – me vaatame tervikpilti ja kordineerime tööd. Ei lahenda mitte küsimusi vaid vaatame ka, et tervikpilt oleks korras.
Mis ohtusid aitame leevendada:
- ühe inimese puudused – teenus ei jää haigeks, ei ole hõivatud, omab laiemat silmaringi, on juhitud ja on kontrollitud, teenus ei puhka, teenust ei pea motiveerima, jne.
- kõrged kaupade hinnad – teeme koostööd valdkonna juhtivate tootjate ja distribuutoritele ning sellest ka soodsamad hinnad. tootjate tehtud erihinnad just konkreetsele kliendile.
- kõrge turvalisus – suuremate teadmiste ja kogemustega ning koostöös turvatarkvara tootjatega ennetame rohkem probleeme ja pakume turvalisemaid lahendusi.
- dokumentatsiooni puudumine – meil on koguaeg asja- ja ajakohane dokumentatsioon ja see on kliendile kättesaadav. tagab ülevaatlikuse, läbipaistvuse ja turvalisuse.
- joonistatakse arveid – me koostame aruandlust, et kes tegi, mida tegi, millal tegi ja miks tegi.
- tekkivad probleemid – ennetame küsimusi ja reageerime enne kui kleintki aru saab (aktiivne ja passiivne monitoorng, enentavad tegevused).