IT lisandväärtus mida Visioline pakub

  • kiire reageerimine – telefonile vastatakse 99% juhtudel kohe. Ei ole vajadus suure ettevõtte helpdeski muusikat kuulata või oodata tagasi helistamist. Kas see on lisandväärtus ?
  • personaalne lähenemine – vaatamata ettevõtte sisesele spetsialiseerumisele on meie meeskond ikkagi reaalselt Teie asjadega kursis(versus suured telekom ettevõtted). Me ei lahenda umbisikulisi küsimusi, vaid tegeleme kliendiga. Oleme IT osakond kliendile, mitte kaugel asuv IT partner. See on kindlasti IT lisandväärtus.
  • intsidentide ja probleemide pidev seire – IT ettevõttena kontrollitakse pidevalt kõiki kliendipöördumisi, et tagada sujuvad lahendused.
  • kiired lahendused – kaughaldusega lahendatakse enamus probleeme suhteliselt hetkega.
  • suhtlus spetsialistiga – kõne suunatalse spetsialistile koheselt edasi.
  • läbi proovitud lahendused – ei leiutata enam jalgratast, enamus lahendusi on aastaid pakutud.
  • soodsamad hinnad – koostöö valdkonna tootjate ja distribuutoritega ning erihinna küsimine klientidele.
  • teadmistebaas – aastate pikkune teadmistebaas ja lahendatud küsimused ning koostöö valdkonna tippudga eestis. IT lisandväärtus ?
  • soodsamad keerukad lahendused – keerukamaid lahendusi tehakse suhteliselt kiiremalt ja seega odavamalt.
  • kogemus pea 15 aastat – selle ajaga on väga palju nähtud ja talletatud ning juba sellest tuleb kokkuhoid. IT lisandväärtus.
  • parimad praktikad – lähtume oma töös ISO 20000 ja ITIL’ist. Maailmas tunnustatud viisid IT teenuste osutamiseks

IT AUDIT