IT teenuste müügiks võimaluste aken
IT teenuste müügiprotsess võtab aega paarist nädalast kuni paari aastani, kuna:
- olemasoleva IT partneriga ollakse justkui rahul, ehk ei teadvustata olukorda
- ei peeta oluliseks tegeleda küsimusega, kuna saadav kokkuhoid on väike
- IT partneri vahetamisega kaasneb ebamugavusi ja riske
- ei saada aru IT vajadusest, arvatakse, et seni on saadud hakkama
- IT partneri vahetusest saadav tulu on väike või halvasti tajutav
Hetked, millal on lihtne müüki closeda (võimaluste aken):
- IT partner kaotab usalduse
- IT partner ei lahenda piisavalt kiiresti probleeme
- IT spetsialist lahkub töölt või IT spetsialist soovitakse välja vahetada
- Otsitakse IT partnerit või töötajat
- Töömahud või ettevõte kasvab kiiresti
- Ettevõte asutatakse, on planeerimise või varases loomisjärgus
- Ettevõtjal on tajutav võrdlusmoment teenusepakkujate vahel
- Olemasolevalt IT’t oodatakse pädevust, mida ta ei saa olla
- IT partner ei mõista äriprotsessi
Sellest tulenevalt annab kliendi valikutes konkurentsieelise:
- Kõrge usaldusväärsus ja oskus seda demonstreerida
- Klienditeeninduse kvaliteedi näitajate demonstreerimine
- Võimalus pakkuda teenust lühikese etteteatamise ajaga
- Oskus näidata teenuse paremat sobivust konkreetsele kliendile
- Valmisolek suuremaid töömahte ette võtta
- Info olemasolu, s.h.personalipoliitikast info ning ka äriplaanidest info
- Konkreetsete lahenduste ja kogemuste olmasolu
- Oskus näidata ja põhjendada kokkuhoidu või tulu
- Sarnased ettevõtted portfolios ehk ettevõtte tööprotsessi tundmine
- Potensiaalse kliendiga pidev suhtlemine, infoga kursis olek ning pildil olemine
- IT parnteri vahetamise mugavamaks tegemine